WordPress basa Jawa wis cumawis

Kulo Nuwun
Punika tulisan kapisan neng blog WordPress basa jawa iki. Sakpunika WordPress nganggo basa Jawa wis cumawis neng kene. Panjenengan iso ngunduh kabeh paket WordPress basa Jawa nganggo pranala sing cumawis ono kene. WordPress basa Jawa iki isih lagi wae lahir. Menawa dipadhakke karo manungsa isih bayi. Isih lagi sinau mlaku lan matur.

Itulah sepenggal paragraf yang ada diblog jv.wordpress.org, yang baru saja me-release wordpress 2.9.1 dalam bahasa jawa pada tanggal 11 Januari 2010 lalu. Dalam versi bahasa jawa ini memang lebih muda dari versi daerah tetangganya, yaitu versi sunda yang bisa di intip di su.wordpress.org. Dengan semakin mudahnya penggunakan wordpress yang menggunakan bahasa daerah, bisa lebih mengingatkan kita akan bahasa daerah yang makin tersudut oleh bahasa gaul saat ini.

Anda pun juga bisa menyumbangkan pikiran untuk pengembangan wordpress bahasa jawa ini dengan mengisi kontak wordpress java. apakah anda penasaran dengan jenis wordpress bahasa daerah ini, monggo silahkan dicoba 😉 .

30 thoughts on “WordPress basa Jawa wis cumawis”

  1. pokoke gak cuma ning tulisan, ning pergaulan, nek sesamawong jowo, yo kudu ngomong nggawe boso jowo, nek konangan sesama orang jawa trus ngomonge boso Indonesia, ketaki wae… heheheh…

Leave a Reply